Our students received their Cambridge Assessment English Certificates – C2 Proficiency (CPE). This is the highest level in the Common Eruropean Framework of Reference for Languages (CEFR).
Along their school life, they’ve struggled hard to acquire and master English in order to become not only fluent but also proficient in the languague.
Cambridge Assessment English and Petrópolis International School help people learn English and prove their skills to the world.
Nossos alunos receberam os Certificados de Cambridge Assessment English – C2 Proficiency (CPE). Este é o nível mais alto de acordo com o Quadro Comum Europeu de Referência para Línguas (CEFR).
Ao longo de toda sua jornada acadêmica, eles se esforçaram muito para adquirir e dominar o Inglês a fim de se tornarem não apenas fluentes, como também proficientes na Língua Inglesa.
Cambridge Assessment English e o Colégio Petrópolis International School ajudam as pessoas a aprender Inglês e provar suas habilidades para o mundo.