September 23rd was the first day of Spring, and to celebrate the arrival of the new season our Full-time Students had a delicious picnic in the park. Students from second, third, fourth and fifth grades practiced English while offering food and drinks to their friends, language that is part of our communicative goals for the year.
Students also prepared a Spring Craft to take home on this day.

O dia 23 de setembro foi o primeiro dia da primavera, e para comemorar a chegada da nova estação os alunos da escola Ampliada Bilíngue tiveram um delicioso piquenique no parque. Os alunos do 2o, 3o, 4o e do 5o ano praticaram Inglês oferecendo comidas e bebidas aos amigos, linguagem essa que faz parte das metas comunicativas anuais. Os pequenos fizeram também uma atividade de artes visuais com o tema ‘Primavera’ para levar para casa nesse dia.