“Our students received their Cambridge English Certificates regarding the 841 exams taken in 2018, ranging from A1 Starters to C2 Proficiency. They celebrated all the effort they’ve made so far and also the passion for learning and mastering the English Language. At Petropolis International we encourage continuous progression through a clear step-by-step path to improve languague skills.
Cambridge Assessment English and Petrópolis Internacional Shcool help people learn English and prove their skills to the word!”

“Nossos alunos receberam os Certificados de Cambridge English referentes aos 841 exames realizados em 2018, desde o nível A1 Starters até o nível C2 Proficiency. Eles celebraram todo o esforço feito até o momento e também a paixão por aprender e dominar a Língua Inglesa. No Colégio Petrópolis International, nós estimulamos o aprendizado contínuo por meio de objetivos claros a fim de que as habilidades linguísticas sejam aprimoradas.
Cambridge Assessment English e o Colégio Petrópolis International ajudam as pessoas a aprender Inglês e a provar suas habilidades para o mundo!”