Today we had the great pleasure to receive Mr. Michael O’Sullivan, CEO for Cambridge Assessment International Education. He had the opportunity to know more about our facilities as well as all our work developed at Colégio Petrópolis. Mr. Sullivan was welcomed by our students  who made some presentations and also had a wonderful talk about education. The meeting was also followed by Mr. Fabrizio Rossi, Country Manager for Cambridge Assessment International Education in Brazil.

Hoje tivemos o prazer de receber em nossa escola o Sr. Michael O’Sullivan, CEO de Cambridge Assessment International Education, que teve a oportunidade de conhecer nossas instalações, bem como todo o trabalhado desenvolvido no Colégio Petrópolis. O Sr. Sullivan foi recepcionado pelos nossos alunos, os quais fizeram algumas apresentações e também tiveram um bate-papo maravilhoso sobre educação. O encontro também foi acompanhado pelo Sr. Fabrizio Rossi, Country Manager de Cambridge Assessment International Education no Brasil.

O CEO de Cambridge International Education visita o Colégio Petrópolis!!!